Betalingen
Het is mogelijk om met één van de volgende betaalmethodes te betalen:
• iDeal
• Creditcard (Mastercard, Meastro, Visa, American Express)
• Bancontact
• Paypal
• ApplePay
• Sofort
Onze betalingen worden veilig verwerkt met een secure verbinding op onze webshop (SSL certificaat). Wij verwerken betalingen met behulp van de Nederlandse payment service provider Mollie en maken gebruik van PayPal.
Je betaling wordt direct verwerkt, na betalen ontvang je binnen enkele minuten een orderbevestiging per mail.
Er zijn geen kosten verbonden aan het gebruiken van een betaalmiddel op onze website.
Je ontvangt een retourbevestiging zodra we je retour hebben ontvangen. Binnen 8 werkdagen vergoeden we het retourbedrag. De betaling wordt altijd via dezelfde wijze uitgevoerd als de oorspronkelijke betaling.
Je kunt je online kortingscode invoeren bij het afrekenen. De korting wordt automatisch verrekend, hierna kun je je bestelling afrekenen.
Verzendingen
Bezorgkosten binnen Nederland zijn 4,95, bij een bestelling vanaf 59,95 betaal je geen bezorgkosten. De verzendkosten voor overige landen zijn 7,95 per bestelling, vanaf 99,95 verzenden wij je bestelling gratis.
We streven ernaar om je bestelling binnen 2 tot 3 werkdagen te versturen.
Wij leveren momenteel binnen Nederland, België, Luxemburg, Duitsland & Oostenrijk.
Woon je niet in een van deze landen? Kijk dan hier voor een verkooppunt bij jou in de buurt.
Helaas is het niet mogelijk om pakketpunt als afleveradres te gebruiken bij het plaatsen van je bestelling.
Je kunt dus niet een adres van een pakketpunt gebruiken als afleveradres in je webshop account.
Al je aankopen worden bezorgd door DPD. De bezorgtijden van DPD zijn: maandag t/m zaterdag van 9:00 - 18:00 uur.
Ben je niet aanwezig op het moment van afleveren, dan wordt het pakket indien de zending het toelaat afgeleverd bij de buren.Wanneer de zending niet afgeleverd kan worden, dan levert DPD het pakket bij het dichtstbijzijnde DPD servicepunt. Je ontvangt hierover een bericht van DPD. Je dient je pakket binnen 7 werkdagen op te halen bij het DPD servicepunt.
Wel een verzendbewijs ontvangen, maar geen pakketje? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Wij versturen standaard een track & trace code zodra je pakket klaarstaat om verzonden te worden. Het kan soms even duren voordat het pakket ook daadwerkelijk traceerbaar is.
Heb je de track & trace code niet ontvangen? Controleer je email en spam box.
Wegens drukte bij de vervoerders kan het zijn dat een pakket wat vertraging oploopt. Houd hiervoor je track & trace code in de gaten.
Heb je na een aantal dagen nog geen pakketje ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Het kan zijn dat de vervoerder je pakket alvast gescand heeft maar het nog niet gelukt is om je pakket te bezorgen.
In de meeste gevallen wordt het pakket binnen twee werkdagen alsnog bij je bezorgd.
Daarnaast kan het zijn dat het pakket bij je buren is afgeleverd.
Bestellingen
Je kan met of zonder account een bestelling plaatsen.
• Kies een artikel en selecteer de maat.
• Voeg het artikel toe aan je winkelmandje.
• Klik op 'betalen'.
• Controleer alle gegevens.
• Kies een betaalmethode.
• Klik op 'afrekenen'.
• Je ontvangt per e-mail een orderbevestiging.
Het kan zijn dat de bevestigingsmail in je spam box terecht is gekomen.
Heb je hem alsnog niet kunnen vinden? Neem contact op met onze klantenservice.
De afhandeling van je order is een geautomatiseerd proces, hierdoor kun je deze niet meer annuleren of wijzigen.
Iedere geplaatste bestelling is definitief, controleer daarom goed je bestelling voordat je deze plaatst.
Je vindt alle informatie over onze maten op deze pagina. Onze maattabel is een richtlijn bij het kiezen van de juiste maat.
Via onze webshop controleer je gemakkelijk de beschikbaarheid van items in onze winkels.
Onze winkels versturen helaas geen pakketjes. Onze items verkopen snel, bel de winkel om je item te reserveren.
Heb je een verkeerd artikel ontvangen of mis je een artikel? Neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen je graag.
Het is mogelijk om in onze winkels te komen passen. We raden je aan om online de beschikbaarheid van het item in de gewenste maat in een van de dichtsbijzijnde Zilch winkels te checken.
Ben je benieuwd naar de voorraad van een van onze wederverkopers? Gebruik dan onze store locator op de winkelpagina om de desbetreffende winkel op te kunnen bellen en te vragen of het item voorradig is.
Het is helaas is niet mogelijk om kleding op ons hoofdkantoor in Weesp te komen passen.
Blijkt een artikel toch niet leverbaar te zijn, dan nemen we contact met je op en wordt het aankoopbedrag teruggestort.
Contact met onze klantenservice neem je op via onze contact pagina. We helpen je graag.
Het kan zijn dat artikelen weer op voorraad komen. Om op de hoogte te blijven van artikelen kun je de button "Geef seintje wanneer beschikbaar" gebruiken.
Je ontvangt dan automatisch een mail wanneer het product in jouw maat weer beschikbaar is gekomen. Het kan zijn dat meerdere mensen zich ingeschreven hebben op hetzelfde item. Hierdoor kun je helaas alsnog misgrijpen.
Retouren
Je kunt binnen de wettelijk vastgestelde retourtermijn van 14 dagen alle artikelen, mits ze voldoen aan onze voorwaarden, retourneren.
Ruilen is alleen mogelijk door een nieuwe bestelling te plaatsen en de reeds geleverde items te retourneren via ons retourportaal.
Je kunt je webshop bestelling helaas niet ruilen of retourneren in een ZILCH winkel.
Retourneren via het retourportaal kan mits:
• het artikel ongedragen, ongewassen en onbeschadigd is.
• alle labels en kaartjes nog zijn aangehecht.
• de fabrieksverpakking onbeschreven en in originele staat is
* Beenmode zoals panty’s en sokken kunnen enkel geretourneerd worden indien ze niet uit de verpakking zijn gehaald en in de originele staat zijn. Je kunt een artikel ruilen door deze binnen 14 dagen te retourneren en vervolgens een nieuw artikel te bestellen.
1. Meld je retour aan via ons retourportaal
2. Doorloop de stappen en ontvang je verzendbewijs.
3. Print het retourlabel of kies voor een printerloze optie en laat het label bij je verzendpunt afdrukken.
4. Verpak de artikelen in de verpakking waarin je deze hebt ontvangen.
5. Verzend het pakket naar ons retour.
• De retourkosten zijn deels voor rekening van de klant en worden door de klant betaald binnen het retourportaal.
• De retourkosten zijn voor Nederland: € 4,95, voor België, Duitsland, Luxemburg & Oostenrijk zijn: € 7,95.
Je kunt je bestelling niet retourneren in een Zilch winkel. Het is alleen mogelijk om via ons retourportaal te retourneren.
• Binnen 8 werkdagen na ontvangst van de geretourneerde bestelling betalen wij het retourbedrag terug.
• Je ontvangt het bedrag retour via de oorspronkelijke betaalmethode, dit kan enkele dagen duren.
Overige vragen?
Neem contact op met onze klantenservice!