RUILEN & RETOURNEREN

Kan ik retourneren of ruilen?

Je kunt binnen de wettelijk vastgestelde retourtermijn van 14 dagen alle artikelen* retourneren mits:

• het artikel ongedragen, ongewassen en onbeschadigd is.
• alle labels en kaartjes nog zijn aangehecht.
• de fabrieksverpakking onbeschreven en in originele staat is
• het retourcode duidelijk op de pakbon is genoteerd. 

* Beenmode zoals panty’s en sokken kunnen enkel geretourneerd worden indien ze niet uit de verpakking zijn gehaald en in de originele staat zijn. Je kunt een artikel ruilen door deze binnen 14 dagen te retourneren en vervolgens een nieuw artikel te bestellen.

Hoe kan ik ruilen of retourneren?

• Retourinstructies kun je vinden op de achterzijde van de pakbon. Indien deze ontbreken, klik dan hier voor meer informatie. Schrijf de code van de retourreden op de bijgevoegde pakbon. Zonder de pakbon en deze code kunnen we je aanvraag niet behandelen.
• Verpak de artikelen in de verpakking waarin je het hebt ontvangen.
Stuur het pakketje voldoende gefrankeerd terug naar: 

Zilch Webshop
t.a.v. Webshop retouren
Cruquiusweg 96L
1019 AJ Amsterdam

• De retour kosten zijn voor eigen rekening van de klant. Tenzij er een fout in de verzending zit of er een defect aan het product is. 
• Zorg ervoor dat het pakketje voldoende gefrankeerd is, ongefrankeerde retouren worden door de post niet bij ons bezorgd. 
• Je kunt je bestelling niet retourneren in een ZILCH winkel. Dit is enkel mogelijk door het naar het hoofdkantoor te retourneren. 
• Heb je geen retourformulier ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. 
• Binnen 8 werkdagen na ontvangst van de geretourneerde bestelling betalen wij het retourbedrag terug. Dit gaat via de oorspronkelijke betaalmethode. 

Het is tevens mogelijk uw pakketje tijdens kantooruren af te geven op ons hoofdkantoor aan de Cruquiusweg 96L in Amsterdam. 

Heb je vragen neem contact op met onze klantenservice. Ze helpen je graag.