HEB JE EEN RETOUR?
Meld je retour aan in ons retourportaal en breng het pakketje naar het dichtsbijzijnde postkantoor bij jou in de buurt.
RETOURPORTAALKAN IK RETOURNEREN?
Je kunt binnen de wettelijk vastgestelde retourtermijn van 14 dagen alle artikelen* retourneren mits:
• het artikel ongedragen, ongewassen en onbeschadigd is.
• alle labels en kaartjes nog zijn aangehecht.
• de fabrieksverpakking onbeschreven en in originele staat is.
* Beenmode zoals panty’s en sokken kunnen enkel geretourneerd worden indien ze niet uit de verpakking zijn gehaald en in de originele staat zijn.
RUILEN
Je kunt een artikel ruilen door deze binnen 14 dagen te retourneren en vervolgens een nieuw artikel te bestellen.
Je kunt je webshop bestelling helaas niet ruilen of retourneren in een ZILCH winkel.
HOE KAN IK RUILEN OF RETOURNEREN?
1. Meld je retour aan via ons retourportaal
2. Doorloop de stappen en ontvang je verzendbewijs.
3. Print het retourlabel of kies voor een printloze optie en laat het label bij je verzendpunt afdrukken.
4. Verpak de artikelen in de verpakking waarin je deze hebt ontvangen.
5. Voeg de originele pakbon toe aan je retourpakket.
6. Breng het pakket naar een verzendpunt van de gekozen vervoerder en stuur het pakket aan ons retour.
IK HEB RETOUREN UIT MEERDERE BESTELLINGEN
1. Meld je eerste bestelling retour aan volgens bovenstaand stappenplan.
2. Meld de retouren van je overige bestellingen één voor één aan in ons retourportaal.
3. Kies voor de optie "Retourneer in winkel: Zilch Hoofdkantoor" (retourkosten: gratis).
4. Verpak al deze items samen in één pakket, voeg alle pakbonnen toe en plak het verzendlabel uit stap 1 erop.
5. Breng het pakket naar een verzendpunt van de gekozen vervoerder en stuur het pakket aan ons retour.
VOORWAARDEN
• De retourkosten zijn deels voor rekening van de klant en worden door de klant betaald binnen het retourportaal.
• De retourkosten zijn voor Nederland: € 4,95 voor België & Duitsland: € 7,95.
• Binnen 8 werkdagen na ontvangst van de geretourneerde bestelling betalen wij het retourbedrag terug.
• Je ontvangt het bedrag retour via de oorspronkelijke betaalmethode.
HULP NODIG?
Heb je een verkeerd/defect artikel ontvangen of heb je andere vragen? Stuur dan een mailtje met je bestelnummer en uitleg naar: webshop@zilch.nl
Onze klantenservice helpt je graag.